Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο καταδρομέας..

Σε ένα δωμάτιο ξενοδοχείου και αφού έχουν κάνει ότι έχουν κάνει γυρνάει η κοπέλα και λέει στον άντρα :
- Εσύ πρέπει να σαι καταδρομέας .
- Γιατί ; την ρωτάει όλο απορία ο κύριος ..
- Μπήκες , βγήκες και κανείς δεν σε πήρε χαμπάρι !




Τυχαίο ανέκδοτο

Ποιοι είναι οι "τρεις λαλούν και δυο χορεύουν;

OI "ONE"