Γιατί δεν ξέρουν ότι είναι άσχημοι και βρωμάνε απαίσια
- Χάσατε τίποτα; ρωτάει ένας ηλικιωμένος κύριος μια κοπέλα που είναι πεσμένη στο πεζοδρόμιο. - Ναι απαντάει νευριασμένα εκείνη. Την ισορροπία μου!......