-Δεν μου λες, τι γίνεται ο Φίλιππος; Τον βλέπεις καθόλου;
_Χμ, είναι χήρος για τρίτη φορά!
-Μπα! Και από τι πέθανε η πρώτη του γυναίκα;
_Δηλητηριάστηκε από μανιτάρια.
-Τρομερό! Και η δεύτερη;
_Δηλητηριάστηκε από μανιτάρια.
-Τι μου λες! Και η Τρίτη πέθανε με τον ίδιο τρόπο;
_Όχι. Αυτή πέθανε από κάταγμα του κρανίου.
-Ατύχημα;
_Όχι. Δεν ήθελε να φάει μανιτάρια!
Λέει κάποιος στο φίλο του:
- Σήμερα το πρωί που σηκώθηκα, ένιωθα τόσο άσχημα που προσπάθησα να αυτοκτονήσω παίρνοντας χίλιες ασπιρίνες.
- Σοβαρά; και τι έγινε;
- Μετά τις δυο πρώτες ένιωθα καλύτερα και σταμάτησα...