Πηγαίνει ένας στο περίπτερο:- Παγωτό κεράσι;- Στο δεξί ψυγείο.Παίρνει ο τύπος το παγωτό και φεύγει:- Αλλη φορά κεράσει εγώ...
Ένα φακελάκι τσάι.