Ισχυρισμός :
Ο Κόσμος που ζούμε , με τους πολέμους , τους θανάτους , τις αδικίες και όλα τα κακά , είναι ο καλύτερος δυνατός κόσμος , όλων των δυνατών κόσμων που θα μπορούσαν ποτέ να υπάρξουν !
Απόδειξη :
Αν υπήρχε ένας τέτοιος κόσμος , τότε ο Θεός :
01 . Ως Παντογνώστης , θα ήξερε να τον φτιάξει.
02 . Ως Παντοδύναμος , θα μπορούσε να τον φτιάξει.
03 . Ως Πανάγαθος , θα ήθελε να τον φτιάξει.
Aρα , έπεται η αλήθεια του ισχυρισμού !
Κάνει ο Τοτός μια μέρα την προσευχή του:
- Αχ Θεούλη μου, κάνε όσοι δεν μου στέλνουν μήνυμα και δεν με παίρνουν τηλέφωνο, να χάσουν τα κινητά τους!!!