Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το νησί του Πάσχα...

Δύο φίλοι......
- Εγώ όταν έκλεισα με την γυναίκα μου 2 χρόνια γάμου την πήγα στον νησί του Πάσχα!!
- Γουάου!! Δηλαδή όταν κλείσετε 10 χρόνια που θα την πας;
- Α, τότε θα πάω να την πάρω...




Τυχαίο ανέκδοτο

Τα βατραχάκια

- Ήταν δύο βατραχάκια, ο Πέστο και ο Ξαναπέστο. Πως λέγανε το δεύτερο;
- Ξαναπέστο.
- Ήταν δύο βατραχάκια, ο Πέστο και ο Ξαναπέστο. Πως λέγανε το δεύτερο;
- Ξαναπέστο.
- Ήταν δύο βατραχάκια, ο Πέστο και ο ...........