Πάει ένας τύπος και κόβει ένα κομμάτι άσφαλτο.Μπαίνει μέσα σε ένα μπαρ και λέει στον μπάρμαν:-Φίλε, πιάσε 2 ποτά.... Ένα για μένα και ένα για το δρόμο.
- Τι είναι πράσινο, ζει στους βάλτους και νιαουρίζει;- Ο Γάτραχος!!!