Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Το λάδωμα...

Συζητούν δύο φίλοι:
- Αστα έχω μεγάλο πρόβλημα με την εφορία!
- Έλα μωρέ σιγά το σπουδαίο. Θα λαδώσεις και θα γίνει η δουλειά σου.
- Ναι, αλλά πως; Φοβάμαι. Δεν το χω ξανακάνει.
- Είναι απλό, θα βάλεις τα χρήματα σε ένα φάκελο και θα τα δώσεις στον υπάλληλο λέγοντας του "πάρτε αυτά για να πιείτε μια μπύρα στην υγειά μου".
- Ναι αλλά αν είναι τίμιος και δεν τα πάρει;
- Τότε την πάτησες! Θα πρέπει να του δώσεις τα διπλά για να μην σε καταγγείλει.




Τυχαίο ανέκδοτο

Τι κάνει ένας νεαρός...

Τι κάνει ένας νεαρός με το σπρέι του σε μία εκκλησία
- Αγιογκράφιτι...