Στο τρελοκομείο κάποιος τρελός γράφει.
Ένας άλλος τρελός τον ρωτάει:
-Τι κάνεις εκεί;
-Όπως βλέπεις γράφω.
-Σε ποιον γράφεις ;
-Σε μένα.
-Και τι γράφεις;
-Δεν ξέρω ακόμα. Το γράμμα θα το πάρω αύριο το πρωί!
- Μαρία, σε είδα χτες το βράδυ στο περιβόλι να σε φιλά κάποιος. Ήταν ο θυρωρός ή ο καμαριέρης;
- Ποια ώρα με είδατε, κυρία; στις οχτώ ή στις έντεκα;