Σε ένα εστιατόριο ρωτάει κάποιος τον σερβιτόρο:- Έχετε ακόμα εκείνον τον μουσακά που φτιάχνατε πέρσι;- Μάλιστα κύριε.- Καλά, θα ξανάρθω όταν φτιάξετε καινούργιο...
- Πώς λέγεται το έντομο που βάζουμε στην σαλάτα μας;- Φεταλούδα!