Είναι δύο πολύ άτακτα παιδιά και μια μέρα τα παίρνει η μάνα τους και τα πάει στην εκκλησία. Λέει ο παπάς σ' έναν απ' τους δύο:
- Που είναι ο θεός;
Τίποτα το πιτσιρίκι.
- Που είναι ο θεός;
Έντρομο το πιτσιρίκι πάει στον αδερφό του και του λέει:
- Ρε συ! Αυτοί έχουν χάσει έναν θεό, και νομίζουν πως τον βουτήξαμε εμείς!!!!!!!!!!
Μία κυρία μπαίνει σε ένα βιβλιοπωλείο και αρχίζει να εξετάζει με προσοχή τα βιβλία. Τέλος διαλέγει ένα:
- Πως είναι αυτό; Ωραίο; ρωτά τον υπάλληλο.
- Μα κυρία μου, αυτή είναι η Ιλιάδα του Ομήρου!!
- Ω! με συγχωρείτε... Νόμιζα ότι το είχατε για πούλημα...