Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Διαγνωστική Μηχανή

Ήταν μια φορά κάποιος που είχε σοβαρό πρόβλημα στο χέρι του. Ένα πρωί σε μια καφετέρια είπε στο φίλο του το πρόβλημα του και ότι θα πήγαινε στο γιατρό. Τότε ο φίλος του, του λέει:
- Ρε συ, δεν έμαθες πως το απέναντι φαρμακείο έχει φέρει ένα μηχάνημα που ρίχνεις μέσα ένα κατοστάρικο μαζί με τα κάτουρα σου και σου λέει όχι μόνο τι έχεις αλλά και πώς να το αντιμετωπίσεις;
- Σοβαρά; Δεν το ήξερα. Πάω αμέσως να το δοκιμάσω.
Πήγε λοιπόν στο μηχάνημα, έριξε το κατοστάρικο μαζί με τα κάτουρα του και μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα το μηχάνημα του βγάζει την εξής διάγνωση:
"Έχεις θλάση στο χέρι σου. Βάλε το στο γύψο για 2 εβδομάδες και θα γίνει καλά."
Επειδή όμως ήταν λίγο άτακτος, είπε μέσα του:
- Για να δούμε αν το μηχάνημα μπορεί να κάνει διάγνωση και σε αυτό.
Έβαλε σε ένα κουπάκι ούρα της γυναίκας του, του γιου του, σκατά του σκύλου του και για φινάλε έχυσε και από πάνω. Πήγε στο μηχάνημα, έριξε ένα κατοστάρικο μαζί με το μείγμα και το μηχάνημα έκανε μια διάγνωση που έλεγε:
"Η γυναίκα σου είναι έγκυος, το παιδί ΔΕΝ είναι δικό σου, χώρισε την. Ο γιος σου είναι αδερφή, δεν μπορείς να κάνεις τίποτα γι αυτό. Ο σκύλος σου έχει διάρροια, ταΐζε τον πιο σκληρές τροφές και αν δεν σταματήσεις να την παίζεις, το χέρι σου δεν πρόκειται να γινει καλά ποτέ!"




Τυχαίο ανέκδοτο

Το γράμμα έψιλον

Μια μέρα ένας δάσκαλος δείχνει στο Γιώργο το γράμμα έψιλον {ε} και τον ρωτά:
-Αυτό που βλέπεις τι είναι Γιώργο;
-Αυτό είναι το γράμμα έψιλον.
Ο δάσκαλος αναποδογυρίζει το έψιλον και το κάνει τρία {3} και πάλι ρωτά.
-Γιώργο αυτό που βλέπεις τώρα τι είναι;
-Έψιλον του απαντά ο Γιώργος.
-Λάθος, του λέει ο δάσκαλος, δεν είναι έψιλον αλλά τρία {3}.
Ο Γιώργος πεισματώνει και υποστηρίζει ότι είναι έψιλον και λέει στο δάσκαλο
-Δάσκαλε, εγώ ή στην ανατολή κοιτάζω ή στη δύση κοιτάζω πάλι ο Γιώργος δεν είμαι.