Κάποιος δοκιμάζει το καινούριο του αυτοκίνητο με έναν φίλο του στην εθνική οδό.
- Κοίτα, πάμε με 100.
- Κοίτα, πάμε με 150.
- Κοίτα, πάμε με 200.
- Στοπ! Φτάσατε! απαντάει ο Αγιος Πέτρος.
Από το προαύλιο του τρελοκομείου, ένας τρελος φωνάζει σε έναν περαστικό:
- Ψιτ, κύριος! Έχεις ρολόι;
- Ναι.
- Και δε μου λες, δουλεύει το ρολόι σου;
- Ναι, βέβαια....
- Τι δουλειά κάνει;