Ενας τροχονομος σταματαει ενα παπα που ετρεχε πολυ με ενα μηχανακι.
-Καλα παπα μου δε φοβασαι που τρεχεις τοσο πολυ?
-Οχι τεκνο μου, εγω εχω το Χριστο και την Παναγια μαζι μου!
-Επ επ! Σε επιασα! Εχεις τρικαβαλο! Παρε μια κληση...
- Για ένα τέτοιο έλεγχο θα πρέπει να πέσει ξύλο, δυστυχώς, γιε μου.
- Έχεις δίκιο πατέρα, ξέρω που μένει ο δάσκαλος!