Ένας τσοπάνος πάει στο δικαστήριο να καταθέσει ως μάρτυρα.
Πρόεδρος: - Πως λέγεσαι;
Μάρτυς: - Γιώργος Παπαδόπουλος.
Π: - Είσαι παντρεμένος;
Μ: - Ποιος εγώ;
Π: - Ναι, εσύ.
Μ: - Είμαι.
Π: - Με ποιαν;
Μ: - Ποιος, εγώ;
Π: - Να μην λες συνέχεια "Ποιος; Εγώ;" Λέγε τώρα με ποιά είσαι παντρεμένος;
Μ: - Με μια γυναίκα.
Π: - Βρε, βλάκα, ξέρεις κανέναν που να είναι παντρεμένος με άντρα;
Μ: - Ποιος; Εγώ; Ξέρω.
Π: - Ποιόν;"
Μ: - Την αδερφή μου.
Ήταν κάποτε ο Σημίτης με τον Κλίντον. Ρωτά ο Σημίτης τον Κλίντον:
- Τι κάνεις και έχεις τόσο καλούς υπουργούς;
- Τους εκπαιδεύω, απαντάει ο Κλίντον.
(Σημίτης) - Δηλαδή;
(Κλίντον) - Κυρία Ολ Μπράιτ ελάτε εδώ.
(Ολ Μπράιτ) - Τι θα θέλατε κ. Πρόεδρε;
(Κλίντον) - Ποια είναι η κόρη του πατέρα σου και η μαμά της κόρης σου;
(Ολ Μπραιτ) - Εγώ κ. Πρόεδρε.
(Κλίντον) - Ευχαριστώ φύγε. Να έτσι κ. Σημίτη τους βάζω αινίγματα.
Όταν γύρισε στην Ελλάδα ο Σημίτης τηλεφωνεί στον Πάγκαλο:
(Σημίτης) - Έλα Θόδωρε δε μου λες ποιος είναι ο γιος του πατέρα σου και ο πατέρας του γιου σου;
(Πάγκαλος) - Θα σας τηλεφωνήσω σε λίγο κύριε Σημίτη να σας πω.
Παίρνει ο Πάγκαλος τηλέφωνο τον Βενιζέλο.
(Πάγκαλος) - Δε μου λες Λευτέρη ποιος είναι ο γιος του πατέρα σου και ο πατέρα του γιου σου;
(Βενιζελος) - Εγώ ρε.
Παίρνει ο Πάγκαλος το Σημίτη
(Παγκαλος) - Για σας Πρόεδρε το βρήκα. Ο Βενιζέλος είναι.
(Σημιτης) - Α ρε βλαμένοι γι` αυτό δεν είστε καλοί. Η Ολ Μπράιτ είναι ρε ρεμάλια!