Μια κοπέλα κάθεται σε μια καφετερία, και ξύνει ασυναίσθητα το αυτί της με το κλειδί του αυτοκινήτου της.
Κάποιος κάθεται και την παρακολουθεί πολλή ώρα...
Και κάποια στιγμή αυτή τσαντισμένη τον ρωτά γιατί την κοιτάει επίμονα.
- Περιμένω, λέει αυτός.
- Τι περιμένεις;
- Να δω, θα πάρεις μπροστά ή να σε σπρώξω!!!
Ήταν μια φορά μια γυναίκα η οποία είχε ένα πολύ άσχημο παιδί και την κορόιδευαν όλοι γι'αυτό. Έτσι μια μέρα αποφάσισε να φύγει γιατί δεν το άντεχε άλλο. Την επόμενη μέρα λοιπόν φεύγει με το τρένο. Στο βαγόνι που ήταν, όλοι κορόιδευαν το παιδί και έτσι πήγε στο διπλανό βαγόνι οπου ήταν κάτι τσιγγάνοι. Εκει βρήκε επιτέλους την ησυχία της. Κάποια στιγμή την πλησιάζει ένας τσιγγάνος και της λέει
-Θέλει μπισκότο ?
-Όχι, αλλά ευχαριστώ πολύ απανταει αυτή!
τότε γυρνάει ο τσιγγάνος στο παιδι κ λέει
-Το μαιμού θέλει μπισκότο??