Σπάει ένας το χέρι του πηγαίνει στο γιατρό του βάζει γύψο αυτός του λέει πέρνα τον άλλο μήνα να τον βγάλουμε , όλα καλά περνάει ένας μήνας πηγαίνει ο ασθενείς να τον βγάλει του το βγάζει ο γιατρός και φεύγοντας βλέπει τον ασθενή να τρέχει από πίσω του και να του λέει "γιατρέ τώρα που τον έβγαλα θα μπορώ να παίζω πιάνο;" του απαντάει ο γιατρός "φυσικά κανένα πρόβλημα " και λέει ο ασθενείς " α περίεργο γιατί δεν ήξερα πριν " .
Ήτανε 3 κουνέλια φίλοι. Το Πόδι, το Πόδι-Πόδι και το Πόδι-Πόδι-Πόδι.
Μια μέρα το Πόδι αρρώστησε και ο γιατρός, αφού το εξέτασε, είπε ότι δεν θα τη βγάλει καθαρή. Πράγματι σε λίγο το Πόδι πέθανε.
Δυο μέρες μετά αρρώστησε το Πόδι-Πόδι. Φωνάζει το Πόδι-Πόδι-Πόδι το γιατρό και του λέει:
- Κοίτα να το σώσεις γιατρέ μου γιατί είμαι με το ένα Πόδι στον τάφο !