Δύο Ινδιάνοι στέκονται σε δυο αντικρινές βουνοκορφές και επικοινωνούν με σήματα καπνού .
Ξαφνικά από την πεδιάδα που είναι ανάμεσα στα δυο βουνά περνά ένα τρένο .
Οι Ινδιάνοι βλέπουν τον καπνό της μηχανής και ο ένας λέει με σήμα στον άλλο :
" Τους άτιμους τους λευκούς και τα κινητά τους ! "
Δύο φίλοι είναι μέσα σε ένα λεωφορείο. Ο ένας βαριεστημένος από την κίνηση λέει στον άλλον:
- "Τι κίνηση είναι αυτή ρε, καλύτερα να κατεβούμε" (εννοώντας ότι με τα πόδια θα πήγαιναν πιο γρήγορα." Τότε ο άλλος απαντάει:
- "Γιατί ρε και να κατεβούμε, πάλι κίνηση δεν θα έχει;"