Είναι λοιπόν ο σατανιστής και πάει την κοπέλα του βόλτα, πού αλλού,στη σπηλιά του Νταβέλη. Βράδυ όπως είναι μπαίνουν στην σπηλιά, ο τύπος κρατάει ένα κερι, θρίλλερ...
- Αγάπη μου, φοβάμαι! λέει η κοπέλα.
- Εσύ φοβάσαι; Τι να πω και εγώ που μετά θα πρέπει να γυρίσω μόνος μου...
Δυο παιδιά συζητούν σε μια καφετέρια για το δίπλωμα του αυτοκίνητου που λίγες μέρες πριν είχαν αποκτήσει .
Λέει ο πρώτος :
- Ρε Γιώργο με την πρώτη πήρες το δίπλωμα ;
Και τότε αυτός , με σοβαρότητα και υπερηφάνεια , απαντά :
- Όχι , έβαλα και δευτέρα !