Ένας ασθενής λέει στο γιατρό:
- Γιατρέ μου βλέπω συνεχώς μπλέ και κόκκινες βούλες.
- Οφθαλμίατρο είδατε;
- Όχι, μόνο μπλέ και κόκκινες βούλες βλέπω...
Πάει ένας στο ψυχίατρο.
- Γιατρέ μου, έχω ένα πρόβλημα. Κανείς, μα κανείς δε μου δίνει σημασία.
- Ο επόμενος πελάτης !