Ένας τύπος με τη γυναίκα του στο δρόμο ρωτάει ένα ταξιτζή:
- Πόσα θες για να με πας αεροδρόμιο;
- Έρεε, δε ξέρω κύριε, όσο γράψει το κοντέρ.
- Ρε άσε το κοντέρ τώρα, πόσα θες να με πάς αεροδρόμιο;
- Έρεε... δεν ξέρω περίπου 1700 - 1800 δραχμές.
- Και δε μου λες, πόσα θέλεις για να πας εμένα και τη γυναίκα μου μαζί;
- Εεε... το ίδιο κύριε περίπου 1700 - 1800 δραχμές. (γυρνάει ο τύπος στη γυναίκα του)
- Είδες μωρή, φράγκο δεν αξίζεις.
Ένας βλάχος κατεβαίνει στην Αθήνα και παρατηρεί ότι το καλοκαίρι , οι περισσότεροι Αθηναίοι κυκλοφορούν με τα γυαλιά του ηλίου στο κεφάλι . Έλα όμως που δεν ξέρει το ρόλο βαράνε αυτά τα μαραφέτια . Αποφασίζει λοιπόν να ρωτήσει κάποιον.
- Συγνώμη ρε πατριώτη , αλλά αυτά που έχεις στο κεφάλι σου , τι είναι ;
- Από χωριό είσαι ρε φίλε ; τον ρωτάει ο άλλος και πατάει τα γέλια .
- Ναι ρε πατριώτη . Θα μου πεις ;
- Θα σου πω . Ένωσε τις χούφτες σου και θα δεις . Ενώνει τις χούφτες του ο βλάχος και ο άλλος κατουράει εκεί .
- Είναι ζεστά ; ρωτάει το βλάχο όταν τελειώνει .
- Οοούυυ ! Καίνε , ζεματάνε !
- Ωραία ! Αυτό που έχω στο κεφάλι μου είναι ηλιακός θερμοσίφωνας ...