Γιατί ο Οδυσσέας πήγε στην Τροία. Για δεν είχε εισιτήριο για την τέσσερα???
Δεν ξέρω αλλά μάλλον θα είναι κάτι ΑΣΧΗΜΟ που Θα ακούει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.