Αχ... Φοβάμαι μήπως μία μέρα με παρατήσουν οι φίλοι μου.Και μείνουν μόνοι τους...
Πως λέγεται στα γιαπωνέζικα ο εφοριακός??-Σουγαμότο Μαγαζακι