Δυο φίλοι, είναι ξαπλωμένοι κάτω από ένα δέντρο, σε μια παραλία το καλοκαίρι. Γύρω, κάνει αφόρητη ζέστη και ησυχία, ώσπου ακούγεται ξαφνικά από πάνω τους, μια δυνατή έκρηξη.
- "Τι έγινε ρε Μήτσο;", ρωτάει ο ένας.
- "Τίποτα ρε Μπάμπη, απλά έσκασε ο τζίτζικας."
Ο Γιώργος και ο Γιαννάκης θαυμάζουν τη βιτρίνα ενος ζαχαροπλαστείου.
- Γιατί έχουν τοποθετήσει εκεί στη μέση ένα δοχείο γεμάτο νερό; Ρώτησε ο Γιωργος.
Και ο Γιαννάκης:
- Για να πλένουν οι μύγες τα πόδια τους, πριν καθήσουν στο γλυκό!