Ένας αστυνόμος έμενε δίπλα από ένα φρενοκομείο και είχε δύο παπαγάλους, έναν κόκκινο και έναν πράσινο.
Μια μέρα ξέχασε ανοιχτό το κλουβί και το σκάνε οι παπαγάλοι και ανεβαίνουν σε ένα δέντρο στο τρελοκομείο.
Πάει ο αστυνόμος στο τρελοκομείο και λέει σε έναν τρελό:
- Βλέπεις εκείνους του 2 παπαγάλους; Κατέβασέ τους από το δέντρο.
Ανεβαίνει ο τρελός, κατεβάζει τον κόκκινο παπαγάλο.
- Κατέβασε και τον πράσινο, λέει ο αστυνόμος.
- Μα δεν έχει ωριμάσει ακόμα!
Πάει ένας στο γιατρό και του λέει...¨
-Γιατρέ έχω μεγάλο πρόβλημα, τρώγω φακή και κατουρώ φακή, τρώγω φασόλες και κατουρώ φασόλες, τρώγω ρεβίθια και κατουρώ ρεβίθια τι να κάνω;
Και τότε ο γιατρός του λέει...
-Φάε σκατά να κατουρήσεις σκατά!