Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο πόδας

Πάει ένας γέρος στο γιατρό και του λέει :Γιατρέ πονείμε ο ζερβός μου πόδας ήντα νάχω ;
Τόν εξετάζει ο γιατρός και του λέει : Πράμα δεν έεις μπάρμπα μα από την ηλικία είναι .
- Ε και γιάντα δε με πονεί και ο δεξός ήντα σόκαιροι δεν είναι ;




Τυχαίο ανέκδοτο

Το ρύζι...

Ο κυρ. Κώστας και η γυναίκα του αποφάσισαν να κάνουν μια συμφωνία. Να αγοράσουν δύο τενεκέδες με μια μικρή τρύπα στο πάνω μέρος και κάθε φορά που ο ένας απατά τον άλλον να ρίχνει ένα σπυρί ρύζι μέσα. Ύστερα από είκοσι χρόνια θα άνοιγαν τους τενεκέδες για να δουν τα αποτελέσματα. Αφού πέρασαν τα είκοσι χρόνια άνοιξαν τους τενεκέδες. Στον τενεκέ του Κώστα υπήρχαν 23 σπυριά ρύζι ενώ στον τενεκέ της γυναίκας του κανένα. Οπότε ο
Κώστας λέει στην γυναίκα του:
- Μπράβο κούκλα μου, ούτε ένα σπυρί ρύζι στον τενεκέ σου. Τόσο πιστή μου είσαι;
- Αντρα μου, το πιλάφι που έτρωγες από που νομίζεις ότι ήταν;