Πάει κάποτε ένας τύπος σε ένα μαγαζί και λέει:-Γιατρέ έχω πρόβλημα στην όραση!-Σας πιστεύω, λέει ο άλλος, εδώ είναι κρεωπολείο!
Πώς λένε οι ινδιάνοι τη μπανάνα;Χλωμό αγγούρι!!!