Eίναι δύο άγνωστοι μεταξύ τους και ρωτάει ο ένας:
- Πώς σε λένε;
- Παναγιώτη.
- Και οι φίλοι σου πως σε φωνάζουν;
- Παναγιώτηηηηηηηηηηη!!!!!!
- Ποιες ήταν οι τελευταίες λέξεις του ναύτη στο υποβρύχιο;
- "Α, εγώ έχω συνηθίσει να κοιμάμαι πάντα με ανοικτό παράθυρο."