Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο μπάρμαν και ο γάϊδαρος

Μια μέρα μπαίνει ένας γάιδαρος μέσα σε ένα μπαρ και φαινόταν πολύ στεναχωρημένος. Ζητάει ένα ποτό το πίνει και αρχίζει να κλαίει. Έκλαιγε μια ώρα, δυο ώρες, τρεις ώρες και δεν σταματούσε. Τα παίρνει ο μπάρμαν και αρχίζει να τον παρακαλάει, βρε καλέ μου, βρε χρυσέ μου, δεν πειράζει, κάνε κουράγιο, ότι κι αν είναι θα περάσει, τίποτε αυτός. Αφού τα δοκίμασε όλα ο μπάρμαν, λέει στους πελάτες πως όποιος κάνει το γάιδαρο να σταματήσει να κλαίει θα του δώσει 50 χιλιάρικα. Σηκώνεται τότε ένας, πλησιάζει τον γάιδαρο, του ψιθυρίζει κάτι στο αυτί και αυτός ξεκαρδίζεται στα γέλια. Δίνει ο μπάρμαν τα πενήντα χιλιάρικα στον πελάτη. Ο γάιδαρος όμως συνέχισε να γελάει και δεν σταματούσε με τίποτα. Μετά από καμιά ώρα και αφού τα είχε πάρει άγρια ο μπάρμαν, ξαναφωνάζει στους πελάτες πως όποιος κάνει το γάιδαρο να σταματήσει να γελάει θα έχει άλλα πενήντα. Ξανασηκώνεται ο ίδιος πελάτης, ψιθυρίζει κάτι στο αυτί του γαιδάρου και βγαίνουν έξω από το μπαρ. Μετά από λίγα λεπτά μπαίνουν μέσα και ο γάιδαρος ξαναρχίζει να κλαίει. Αγανακτισμένος ο μπάρμαν δίνει τα λεφτά στον πελάτη αλλά τον ρωτάει τι είπε στο γάιδαρο και τον έκανε στην αρχή να γελάει και μετά να κλαίει. Οπότε του λέει ο πελάτης:
Στην αρχή του είπα πως τον έχω μεγαλύτερο από τον δικό του. Και μετά; ρωτάει ο μπάρμαν. Και μετά του τον έδειξα.




Τυχαίο ανέκδοτο

H Φωτογράφηση

Ήταν ο Χριστός πάνω στο σταυρό . Κοιτάει δεξιά του και βλέπει έναν τύπο σε ένα σταυρό και αυτός , βασανισμένος με σκισμένα ρούχα , ματωμένος .... Τον ρωτά ο Ιησούς :
- Ποίος είσαι εσύ τέκνο μου ;
- Εγώ είμαι ένας ληστής και με σταύρωσαν γι αυτά που έχω κάνει αλλά εγώ έχω ήδη μετανιώσει για τις αμαρτίες μου αυτές και θέλω να με θυμηθείς
τώρα που θα πάμε στους ουρανούς .
- Βεβαίως , του απαντά ο Χριστός θα σε πάρω μαζί μου .
Κοιτά αριστερά του βλέπει έναν άλλο τύπο πάνω σε έναν άλλο σταυρό , καλοντυμένο με το κουστουμάκι του , την γραβάτα του μαλλί στην ...
τρίχα , χαμογελαστός έδειχνε να μην υποφέρει καθόλου .
- Εσύ ποιος είσαι πάλι τέκνο μου ; ρωτά ο Χριστός .
- Εγώ είμαι ο Αβραμόπουλος και ήρθα για την φωτογράφηση .