Ήταν ένας Λαρισαίος και περνούσε κάτω από μια πολυκατοικία που φτιαχνόταν.
Ο Λαρισαίος που περνούσε από κάτω έλεγε στους εργάτες πιρκλις και οι εργάτες του λέγανε ότι δεν υπάρχει κανένας πιρκλις.
Ο Λαρισαίος έλεγε το ίδιο και το ίδιο.
Σε μια φάση η πολυκατοικία έπεσε και όταν την είδε ο Λαρισαίος τους είπε :Δεν σας είπα πίρκλις (πήρε κλήση)..
Ο Μπόμπος μένει σπίτι να κάνει τις δουλείες.
Η μάνα του , του λέει να σφάξει το κοτόπουλο, να κοίμηση το μωρό και να δέσει το σκύλο.
Μετά απο 2,30 ώρες έρχεται η μάνα του και τον ρωτάει: Μπόμπο έκανες τις δουλείες που σου είπα:
-Ναι μαμά έσφαξα το μωρό, κοίμισα τον σκύλο και έδεσα το κοτόπουλο.