Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Ο Κύπριος.

Ήταν ένας Κύπριος, και πήγε για φαγητό στα goodys. Πλησιάζει έναν υπάλληλο και του λέει:
- Θα ήθελαν ψωμίν και τυρίν.
- Καλά, του λέει ο υπάλληλος, δεν μπορείτε εσείς οι Κύπριοι να μιλήσετε χωρίς να βάζετε το "ν" στο τέλος κάθε λέξης;
- Μπορούμε.
- Ε, τότε κάντο.
- Ωραία. Θα ήθελα μέσα να έχει ζαμπό και μπέικο.




Τυχαίο ανέκδοτο

Η κατοικία του Θεού

Ο δάσκαλος ρωτάει τους μικρούς μαθητές:
-Ποιος από εσάς θα μου πει πού κατοικεί ο Θεός;
-Εγώ κύριε! πατιέται ο Κωστάκης.
-Ξέρεις; ρωτά ο δάσκαλος.
-Ναι κύριε! Στο μπάνιο μας κατοικεί ο Θεός, λέει ο Κωστάκης.
-Στο μπάνιο σας; Και πώς το κατάλαβες αυτό; ρωτάει όλο περιέργεια ο
δάσκαλος.
-Να κύριε, κάθε πρωί ο μπαμπάς μου στέκεται στην πόρτα του μπάνιου και
φωνάζει <<Θεέ μου, ακόμα μέσα είσαι;>>.