Ήταν μια φορά στη Κρήτη 2 φίλοι και έπιναν την ρακή τους στο καφενείο.
Ξαφνικά, από το λιμάνι ακούγονται μπαλωθιές.
- Ίντα γίνεται, ωρέ σύντεκνε, επαέ; Γιάντα παίζουν μπαλωθιές στο λιμάνι;
- Ε, δεν τα μαθες, μπρε; Ήρθε ο Καραμανλής!
- Α, καλά, λέει ο άλλος.
Μετά από λίγο, ακούγονται μπαλωθιές στη Χώρα.
- Ίντα γίνεται πάλι, μπρε συ; Γιάντα παίζουν μπαλωθιές στη Χώρα;
- Ε, ντα, δε σου πα; Ήρθε ο Καραμανλής!
- Α, καλά, λέει ξανά απορημένος.
Μετά από λίγο, ακούγονται πάλι μπαλωθιές στην Αγορά.
- Ιντα γίνεται πάλι μπρε σύντεκνε; Γιάντα παίζουν μπαλωθιές στην Αγορά;
- Ε, αφού σου είπα, ότι ήρθε ο Καραμανλής!
- Διάολε τσ απολυμάρες τους! Τόσες μπαλωθιές και δεν τον έχουν πετύχει ακόμα;
Η Γιάννα η Αγγελοπούλου είναι σε κλινική της Ελβετίας και αναρρώνει από υπερκόπωση. Μιλούν στο τηλέφωνο με τον άντρα της και αυτός την ρωτάει:
- Γιάννα, αύριο θα έλθω εκεί να σε δω. Θέλεις να σου φέρω τίποτα από την Ελλάδα;
Και εκείνη:
- Μωρέ καλά που το σκέφτηκες... Δεν μου φέρνεις κάνα δυο εφημερίδες, μερικά περιοδικά... κάνα κανάλι...