Γυρνάει ένας βραδύγλωσσος τύπος στις 3 το βράδυ στο σπίτι του στην Πανεπιστημίου . Έξω από το παράθυρο του βλέπει ένα ψόφιο γάιδαρο .
Τι να κάνει παίρνει τηλέφωνο στην αστυνομία να έρθουν να τον πάρουν !
- Σας πα πα παρακαλώ ε ε ε ελάτε να πάρετε έναν ψ..ψ..ψοφιο γα γα γάιδαρο από το σπ σπ σπίτι μου
- Μάλιστα κύριε πείτε μας την οδό στην οποία βρίσκεται το σπίτι σας
- Πα πα πα πα
- Παπάγου κύριε ;
- Οοοχι Πα πα πα
Ο αστυνομικός νομίζοντας ότι του κάνουν φάρσα το κλείνει
Όμως ο γάιδαρος αρχίζει να βρωμάει και ο τύπος ξαναπαίρνει .
- Σααας πα πα παρακαλώ εεεχουμε βρω βρω βρωμίσει εεεδω πε πε πέρα
- Καλά πείτε μας όμως την οδό .
- Πα πα πα πα
- Σίγουρα δεν είναι Παπάγου ;
- Οοοοοχι Πα πααα παα
- Άσε μας ρε φίλε βραδιάτικα λέει ο αστυνομικός και το κλείνει
Μετά από 2 ώρες ξαναπαίρνει ο τύπος
- Σσσαςςς πα πα παρακαλώ μας εεεεχουν φφφαει οι μμμυγγες
- Αν δεν μας πείτε την οδό δεν γίνετε τίποτα.
- Πα πα πα πα πα...
- Παπάγου ;
- Ννναι ττρρειςς ωωρρες έκανα ναα τοον φφφφεεερωωω μμμεεεχχχρι εκκκει!!!
Δύο φίλοι περπατούν στην πλατεία. Κάποια στιγμή ο ένας από αυτούς σκύβει και κάτι πιάνει από το πεζοδρόμιο.
- Τι βρήκες;
- Ένα κατοστάρικο!
- Για να δω... Τότε εκείνος το βλέπει και αρχίζει να το κάνει κομματάκια. Ο άλλος του λέει:
- Καλά είσαι χαζός; Γιατί το έσκισες, μπορείς να μου πεις;
- Γιατί ήταν πλαστό.
- Μπα; και πού το κατάλαβες;
- Τι πού το κατάλαβα βρε χαζέ; Έχεις δει εσύ ποτέ κατοστάρικο με τέσσερα μηδενικά;