Είναι κάποιος στο σπίτι και χτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνει:
- Εμπρός;
- Μπορώ και μιλάω!
Κοπανάει το τηλέφωνο κάτω νευριασμένος.
Ξαναχτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνει:
- Μπορώ και μιλάω!
Το κλείνει πάλι.
Ξαναχτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνει:
- Μπορώ και μιλάω!
Το κλείνει πάλι.
Ξαναχτυπάει το τηλέφωνο. Το σηκώνει:
- Μπορώ και μιλάω!
- Και εγώ μπορώ και μιλάω.
- Ναι. Αλλά εσύ δεν είσαι αγελάδα!
Ο δάσκαλος στον Τάκη;
- Τάκη, αν είχες 10 μήλα και έτρωγες τα 7, τί θα είχες;
- Πονόκοιλο, κύριε!