Ήταν σε ένα αεροπλάνο ένας Ιταλός, ένας Έλληνας και μια χοντρή κυρία. Κάποια στιγμή αναγκάστηκαν να πέσουν από το αεροπλάνο γιατί έχασε τον έλεγχο. Καθώς έπεφταν, λέει ο Ιταλός:
-Κρίμα στην Ιταλία που θα χάσει ένα παλικάρι σαν κι εμένα!
Ο Έλληνας:
-Κρίμα στην Ελλάδα που θα χάσει τέτοιο παλικάρι!
Και η χοντρή κυρία:
-Κρίμα στον άνθρωπο που θα πέσω πάνω του!
Η μαμά στον γιό:
- Μέτρα, Λάκη μου, να δει ο θείος μέχρι που ξέρεις να μετράς.
Αρχίζει ο Λάκης:
- Ένα, δύο, τρία, τέσσερα, πέντε...
- Μπράβο αγοράκι μου, συνέχισε.
- Έξι, εφτά, οχτώ, εννιά...
- Πολύ ωραία. Παρακάτω;
- Δέκα, βαλές, ντάμα, ρήγας!