Πάει μία γυναίκα στο κρεοπωλείο και λέει στον κρεοπώλη¨:
-Γεια σας, μήπως έχετε ένα κοτόπουλο;
-Έχουμε κυρία μου, πώς δεν έχουμε. Αυτό εδώ σας κάνει;
-Μμμμ... ναι ,καλό είναι. Δεν μου λέτε είναι ελληνικό ή εισαγωγής;
-Δεν μου λέτε κυρία μου, να το φάτε θέλετε ή να του πιάσετε κουβέντα;;
- Τον βλέπεις αυτόν; Αυτός πλούτισε από τα λάθη των άλλων!
- Σοβαρά; Πώς;
- Έχει εργοστάσιο που πουλάνε γομολάστιχες!