Ήταν δυο παλικάρια και προσπαθούσαν να στύψουν ένα λεμόνι. Προσπαθούσαν, προσπαθούσαν αλλά δεν κατάφερναν να βγάλουν ούτε σταγόνα. Ένας γεράκος τους πλησίασε και τους είπε να τον αφήσουν να προσπαθήσει και αυτός. Τα παλικάρια δίστασαν στην αρχή αλλά τελικά αποφάσισαν να του δώσουν το λεμόνι. Το παίρνει ο γέρος με το ένα χέρι και βγάζει καμιά δεκαριά σταγόνες. Τα παλικάρια σάστισαν με αυτό που είδαν και τον ρώτησαν τι δουλειά κάνει. Αυτός απαντά "Εφοριακός".
Ο Πέτρος και ο παππούς του ήθελαν να πάνε στη Θεσσαλονίκη με λεωφορείο. O παππούς είπε στον Πέτρο:
-Πήγαινε δες πότε φεύγει το λεωφορείο.
Mετά από λίγο γυρίζει ο Πέτρος. Τον ρωτάει ο παππούς του:
-Πότε φεύγει το λεωφορείο;
-Στις 8.
-Μα έχει φύγει.
-Περίμενα να φύγει για να σιγουρευτώ.