Είναι ο ασθενής και λέει:
- Γιατρέ κατάπια το κλαρίνο μου.
Λέει ο γιατρός:
- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
- Τι είναι αυτό που ο Ρέππας το έχει μικρό, ο Χατζηνικολάου μεγάλο και ο Χριστόδουλος αν και το είχε δεν το χρησιμοποιούσε καθόλου;
- Μα το επίθετο φυσικά! Πού πήγε το μυαλό σας;....