Είναι ο ασθενής και λέει:- Γιατρέ κατάπια το κλαρίνο μου.Λέει ο γιατρός:- Είστε τυχερός που δεν είστε πιανίστας.
- Πήρες εύκολα το διαζύγιο σου;- Πανεύκολα! Ο πρόεδρος του δικαστηρίου ήταν ο πρώτος άνδρας της γυναίκας μου.