Ο ετοιμοθάνατος στον συμβολαιογράφο:
- Και στο τέλος της κηδείας...θέλω να παίξει μια ορχήστρα.
- Πολύ καλά...Τι επιθυμείτε να ακούσετε;
Αγαπητέ Αι-Βασίλη, το μόνο που θέλω φέτος, είναι μόνο ένα αρκουδάκι. Τίποτα άλλο δε θέλω.
Υ.Γ. Σε παρακαλώ, το αρκουδάκι μπορεί να έχει και μια φορητή τηλεόραση, για να περνάει την ώρα του, όταν εγώ θα είμαι στο σχολείο;