Λέει ο Τοτός στην δασκάλα του.- Κυρία,είναι σωστό να σε τιμωρούν για κάτι που δεν έκανες;;;- Όχι, βέβαια!!!- Ε, τότε γιατί με τιμωρήσατε που δεν έκανα την εργασία μου;;;;
- Τί κοινό έχουν οι τρελοί με τα βιβλία;- Είναι και τα δύο για δέσιμο!