Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η τιμωρία.....

Λέει ο Τοτός στην δασκάλα του.
- Κυρία,είναι σωστό να σε τιμωρούν για κάτι που δεν έκανες;;;
- Όχι, βέβαια!!!
- Ε, τότε γιατί με τιμωρήσατε που δεν έκανα την εργασία μου;;;;




Τυχαίο ανέκδοτο

Για δέσιμο

- Τί κοινό έχουν οι τρελοί με τα βιβλία;
- Είναι και τα δύο για δέσιμο!