Ποια είναι η πιο δυστυχισμένη μάνα και γιατί;Η αγελάδα, γιατί έχει άντρα βόδι και παιδί μοσχάρι.
- Μπαμπά, μπαμπά, στο σχολείο με φωνάζουν μαφιόζο...- Καλά, θα περάσω να το κανονίσω. - Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα, ε;