- Γιατρέ μου, είμαι δυστυχισμένη. Δεν ξέρω τι να κάνω. Ο άντρας μου νομίζει ότι είναι ψυγείο.
- Χμμμμ... νομίζω δεν είναι κάτι σοβαρό. Θα του περάσει σύντομα.
- Μπορεί να του περάσει γιατρέ, αλλά μέχρι τότε τι θα κάνω; Κοιμάται με το στόμα ανοιχτό και με ενοχλεί το φωτάκι.
Πάει ο Τοτός να πει τα κάλαντα τα Χριστούγεννα, σε ένα σπίτι με κόκκινο φωτάκι απ έξω και έκπληκτος λέει:
Πο πο!!! τι φοβερό στόλισμα είναι αυτό!!!