Asteiakia

Απόλαυσε ένα ανέκδοτο

Η μαμά και η κρέμα

Ένα αγοράκι παρακολουθεί τη μαμά του να στέκεται μπροστά απ τον καθρέφτη και να βάζει κρέμα στο πρόσωπό της.
- Μαμά γιατί το κάνεις αυτό;
- Για να είμαι όμορφη μωρό μου, του λέει η μαμά και αμέσως μετά αρχίζει να αφαιρεί την κρέμα με λίγο βαμβάκι. Και το αγοράκι απορημένο λέει:
-Τόσο εύκολα τα παρατάς μωρέ μαμάκα;




Τυχαίο ανέκδοτο

Η πρώτη μέρα

Όλο αγωνία η μαμά του Αντωνάκη:
- Τι έγινε ματάκια μου; Πως πήγε η πρώτη μέρα στο σχολείο;
- Πρώτη; Εννοείς ότι θα πάω και αύριο;