Γυρνάει από τα ψώνια ο Γιωρίκας και λέει:- Κωστίκα, πού είσαι;- Είμαι τουαλέτα!!!!!!!- Ναι, και εγώ είμαι κουζίνα!
Το πετάμε μαζί με την κότα.