Είναι δύο φίλοι χοντροί και συζητούν μεταξύ τους.
-Ρωτάει ο ένας τον άλλο:
Τελικά άρχισες δίαιτα;
-Ναι κάνω τρεις, απαντάει ο δεύτερος
Και γιατί τρεις, ξαναρωτάει ο πρώτος;
-Γιατί με μία δεν χορταίνω!
- Γιατί οι ψαράδες ζηλεύουν το Νικοπολίδη;
- Γιατί έχει πάντα γεμάτα τα δίχτυα του!!!