Μια πολύ άσχημη κοπέλα διηγείται στην φίλη της:
- Χθές βράδυ που γύριζα σπίτι, συνάντησα έναν τύπο. Ήταν απόλυτη ερημιά και δέν μπορείς να φανταστείς πόσο έτρεξα...
- Και τι έγινε, τον έφτασες;
- Ποιά είναι η πιο άσχημη ράτσα του κόσμου που άμα το μάθουν πως τους αποκαλουμε έτσι θα μας κηρύξουν τον πόλεμο;
- Οι Αγγλοι(Ugly).