Ένα φτωχό παιδάκι στέλνει γράμμα στον Αγ. Βασίλη. Στα ΕΛΤΑ όμως ανοίγουν το γράμμα και διαβάζουν:
- Είμαστε πολύ φτωχοί. Δεν έχουμε να φάμε και τα ρούχα μας είναι παλιά. Σε παρακαλώ στείλε μας 1.000.000 δρχ. να περάσουμε καλά Χριστούγεννα.
Συγκινημένοι οι υπάλληλοι κάνουν έρανο, μαζεύουν 500.000δρχ. και τις στέλνουν στη διεύθυνση του φτωχού παιδιού.
Την επόμενη χρονιά ξανά το παιδί γράφει γράμμα, το ανοίγουν ξανά και διαβάζουν:
- Αγ. Βασίλη για τα χρήματα που έστειλες πέρυσι. Αν μου στείλεις και φέτος, σε παρακαλώ να μου τα στείλεις σε τραπεζική επιταγή γιατί οι κλέφτες στα ΕΛΤΑ μου έφαγαν 500.000 δρχ.
Γίνεται ένα ατύχημα και τραυματίζεται ένας άνδρας πολύ σοβαρά.
Έρχεται λοιπόν το ασθενοφόρο να τον πάει στο νοσοκομείο.
Στην μέση της διαδρομής χαλάει η σειρήνα του ασθενοφόρου.
- Ωχ, τί πάθαμε! Τί θα κάνουμε τώρα;
- Το βρήκα, λέει ο άλλος. Θα κάνουμε εμείς την σειρήνα.
Βγάζει απέξω το κεφάλι του και κάνει:
- Ιουιουιουιουιουιουιουιουιουιουιουιουιου...
Και ο αλλος:
- Μπλε μπλε μπλε μπλε...