Ήταν βράδυ και ένας πολύ απελπισμένος τύπος καθόταν κάτω από μία κολώνα της ΔΕΗ και χτυπούσε το κεφάλι του.
Σε μια στιγμή έρχεται ένας μεθυσμένος και του λέει:
- Χτύπα, χτύπα. Έχει φως επάνω, θα σ'ανοίξουν...
- Ω , γιατρέ μου τελικά πέτυχε η εγχείρηση;
- Δεν είμαι ο γιατρός σου τέκνο μου, ο Άγιος Πέτρος είμαι !