Γιατί αν ανάψουν τζάκι μέσα στο σπίτι...κάηκαν!
Ήτανε δύο μύγες πάνω σε ένα σκατό και τρώγανε, σε κάποια φάση σηκώνει η μια το πόδι και κλάνει Τότε λέει η άλλη - "Ε! Όχι και την ώρα του φαγητού!"