Μία μαμά βγάζει βόλτα όλο περηφάνεια το μωρό της. Συναντάει μία φίλη της που σκύβει, κοιτάει το μωρό και λέει:
- Τι χαριτωμένο!! Μπουκιά και συχώριο είναι. Και φτυστός ο πατέρας του!!
- Χμ, ναι, αλλά θα προτιμούσα να μοιάζει λιγάκι στον άνδρα μου!
Πάει ένας τύπος στο τυροπιτάδικο και ζητάει τυρόπιτα.
Του λέει το αφεντικό:
- Πάρε σπανακόπιτα και θα με θυμηθείς
- Όχι φιλαράκο γουστάρω τυρόπιτα
- Καλά, πάρε
Την άλλη μέρα:
- Μία τυρόπιτα
- Πάρε σπανακόπιτα και θα με θυμηθείς
- Πλάκα μου κάνεις; Φέρε τυρόπιτα
- Καλά, πάρε
Τρεις-τέσσερις μέρες το ίδιο βιολί, την πέμπτη μέρα:
- Πιάσε μια τυρόπιτα
- Τελείωσαν σήμερα. Θες σπανακόπιτα; Πάρε και θα με θυμηθείς
- Αντε λοιπόν φέρ την να δούμε επιτέλους
Κόβει μια μπουκιά, γυρίζει στον τυροπιτά και του λέει:
- Ρε Μήτσο; Εσύ είσαι;